Élményvezetések
A virtuális világból irány a valóságba, ugyanis mint Forrest Gump-nak, úgy nekem is "kedvem támadt" kipróbálni, milyen igazi versenyautókat vezetni (sajnos csak élményvezetések keretein belül, de ez is több, mint a semmi).
Sió-Rally Autós Park, Ádánd - Mitsubishi Lancer EVO9
A 2015 év végi "black friday" alkalmával (mint bakancslistás dolgot egy szimulátor rally versenyző életében) vásároltam 10 kört az ádándi rallycross pályára, majd következő év nyarának egyik forró júliusi napján - a barátaimmal történő balatoni nyaralással egybekötve, strandolás helyett - beiktatásra került a program.
Annyira szeretném azt mondani, hogy "fantasztikus élmény volt", de nem tudom, rosszat sem akarok írni (mert nagyon köszönöm a lehetőséget), viszont nem azt kaptam, amire számítottam.
Ebben több dolog is közrejátszott: én az EVO6-tal szerettem volna menni (mint amivel a Rallysimfans.hu-n bajnok lettem), helyette az EVO9-et kaptam (pár nappal korábban az EVO6 sajnos meghibásodott, ezt meg tudom érteni, el tudom fogadni, ez van, így jártam), és őrült módon sem akartam vezetni (mert nagyon sokba került volna a hiba), de kicsit olyan volt ez a 10 kör, mint annak idején apukám mellett ülve, aki folyamatosan azt duruzsolta a fülembe: "ezt ne csináld, azt nem szabad" (persze lehet, hogy a zöldfülűeknél ez a protokoll - akkor bocsánatot kérek - meg a virtuális világ sem egyenlő a valósággal, ezzel is tisztában vagyok).
Szerintem semmi olyan nem történt, ami már a határokat feszegette volna (a videókon egyértelműen látszik), csupán pár jól sikerült snitt erejéig szerettem volna keresztbe menni, de nem lehetett (ekkor kaptam meg azt, hogy "ne rángassam a kormányt", pedig csak érezni szerettem volna a kocsi mozgását, hogy kicsit elmenjen a feneke).
Mindegy, most jöhet a szöveg, hogy "fizessem be magam megint, biztos jobb lesz", ráadásul más ismerőseimtől csupa jókat hallottam előtte, nekem ez valamiért "nem adta ki", amúgy az EVO9 szuper autó, tetszett, volt benne akarat, már amikor nyomhattam neki.
Zengő Motorsport, Euro-Ring - Cupra TCR
2022 novemberében (stilszerűen, mint a rally élményvezetést, "black friday" akcióban) jelentkeztem a Zengő Motorsport felhívására, miszerint kedvezményes összeg befizetése után, az Euro-Ringen, 4 körön keresztül lehetőség lesz vezetni a Cupra TCR versenyautójukat (a verseny szimulátoruk mellett), és egy dedikált ajándék csapatpóló is jár a csomaghoz. Mivel ezen Cupra TCR DSG virtuális verziójával lettem másodszor bajnok a GTR-Masters 2020. őszi MWTCR ligájában - valamint szimulátorosként a komoly versenyszimulátor kipróbálása is óriási dolog - szinte azonnal jelentkeztem, mert mintha csak nekem találták volna ki ezt a programot.
További információm ezzel kapcsolatban még nincsenek, 2023. márciusa és októbere közötti időpontokban lehet az autózást megvalósítani.