GTR-Masters R3E MX5 2023 Tavasz - Brands Hatch GP
Nem számítottam erre, de nem is lövöm el a poént: az előző forduló (Zhejiang Circuit) második versenyén, a rajt utáni első kanyarban megforogtam, és türelmetlenül - versenytársakat figyelmen kívül hagyva, őket leszorítva - jöttem vissza a pályára, mely miatt kaptam egy időmérős büntetést (ez annyit jelent, hogy a mostani verseny kvalifikációs edzésén nem futhattam mért kör, azaz: az utolsó helyről kellett indulnom az első, 30 perces futamon).
A stratégia nem volt más, mint hogy a 19.-ik helyről minimum a 10.-ikre felverekedjem magam (hogy a második, fordított rajtrácsos versenyen az első helyről tudjak indulni), ami már pár kört követően teljesült, a végén pedig hatodikként értem célba.
Aggódtam picit - mert ötödikként indulva azért voltak előttem páran - de a rajt utáni jó helyeztekésemnek és jó tempómnak köszönhetően, gyorsan az élre törtem, és nem is eresztettem ki a kezemből a győzelmet, azaz: sikerült ismét felérnem a csúcsra (igaz, a második versenyen, de az is valami), és győzelmet arattam ezzel a "kis gyösszel".
Folytatás két hét múlva Dubai-ban, ahol egy hosszútávú - 60 perces, boxkiállással - verseny vár a mezőnyre.